Alennus sähkösopimuksesta

Edun on neuvotellut: Suomen Omakotiliiton Pohjois-Savon piirijärjestö ry

VÄRE tarjoaa eri pituisia määräaikaisia sopimuksia sekä pörssisähkösopimuksia P-S piirin jäsenistölle. Omakotiliiton P-S piirin jäsenenä olet oikeutettu saamaan etua kuukausimaksuista, vaihdellen sopimuksen pituuden mukaan. Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Huom.! Sopimuksen teon yhteydessä tulee mainita, että on Omakotiliiton jäsen Pohjois-Savon piirin alueella. Myös jäsennumero tulee mainita.

HUOMIOITAVAA – Välkky -sähkön lopullinen kWh-hinta tarkentuu kiinteistön asumistyypin, pääasiallisen lämmitysmuodon ja vuosikulutuksen mukaan (kWh-hinta ilmaistaan Väreen verkkosivuilla sanalla ALKAEN eli kWh-hinta ei siis ole välttämättä se hinta, joka aloitussivulla on kerrottu).

Kuka voi tehdä sopimuksen

Sähkösopimuksia voi tehdä uusi tilaaja sekä voimassa olevan määräaikaisen sähkösopimuksen jatkaja/vaihtaja (mikäli tällä hetkellä voimassa olevaan sopimukseen on otettu VAIHTOTURVA).

Vaihtoturvan käyttö

Jos VAIHTOTURVAA käyttäen haluaa vaihtaa edullisempaan sopimukseen, tällä hetkellä voimassa olevan sopimuksen vaihtoturva lakkaa eli sitä ei tarvitse maksaa sopimuskauden loppuun saakka jos sopimus on tehty ennen 22.11.2022.

VAIHTOTURVAA käyttäen voi vaihtaa uuteen edullisempaan sopimukseen yhden kerran sopimuskauden aikana.

HUOM! Jos VAIHTOTURVAA käyttäen vaihtaa edullisempaan sopimukseen tulee jatkosopimuksen olla samanmittainen kuin on nykyinen sopimus.

Uuteen sopimukseen ei tarvitse ottaa vaihtoturvaa, ellei sitä halua ottaa.

Kulutusvaikutus

Määräaikaisen sopimuksen hinnoittelussa on käytössä kulutusvaikutus.

Lisätietoa

Välkky-sähköjen energiahinta päivittyy sähkön markkinahintojen muutosten myötä, eli markkinahintojen lasku ja nousu näkyy uusien sopimusten hinnoissa.

Sopimuksen voi tehdä max 6 kk etukäteen ja hinta on se, joka sopimusta solmiessa on/sovitaan. Huomioitavaa kuitenkin on, että puolessa vuodessa sähkön hinta voi elää ja saman tuotteen hinta voi olla halvempi siinä kohtaa kun sopimus astuu voimaan ja sähkönhintojen noustessa voi mennä toisinkin päin.